Monday, May 7, 2012

Пол Маккартни-Миний Валентин /орчуулга/

Энэ дуугаар их аргадуулдаг болоод байгаа юм.


Миний Валентин
Бороо орсон бол яана?
Тэгсэн ч хамаагүй л дээ
Тэр эмэгтэй надад хэзээ нэг өдөр
Tээр дээрээс нар тусна гэж хэлсэн
Түүний зөв байсан
Хайртын минь зөв байсан
Mиний Валентин

Өдөр хоногууд дэргэдүүр минь
Өнгөрөн одож би үлдэхэд
Өөртөө би нэгэн дохиог хүлээж байгаагаа хэлсэн
Тэгээд л тэр хүрээд ирсэн
Тийм гайхалтай хайр
Mиний Валентин

Би түүнийг үхтлээ хайрлана
Нэг ч өдөр алгасалгүйгээр
Яагаад гэдгийг нь ч саналгүйгээр...
Учир нь тэр намайг нисч чадна гэдэгтээ
Итгэдэг болгосон

Тиймээс би юу ч бодолгүйгээр
Түүнийг хайрлана
Тээр дээрээс нар гийх нэг өдөр
Тэр надтай хамт байх болно
Миний л энэ хайр
Mиний Валентин






My Valentine
What if it rained?
We didn't care
She said that someday soon
The sun was gonna shine
And she was right
This love of mine,
My Valentine

As days and nights
would pass me by
I tell myself that I was waiting for a sign
Then she appeared,
A love so fine,
My Valentine

And I will love her for life
And I will never let a day go by
Without remembering the reasons why
She makes me certain
That I can fly

And so I do,
Without a care
I know that someday soon the sun is gonna shine
And she'll be there
This love of mine

My Valentine

(instrumental)

What if it rained?
We didn't care
She said that someday soon
The sun was gonna shine
And she was right
This love of mine,
My Valentine


2 comments:

  1. ёооо ёстой гоё дуу бна лээ шд.... үг нь бас их гоё.... баярлала

    ReplyDelete
  2. Өдөр хоногууд дэргэдүүр минь
    Өнгөрөн одож би үлдэхэд
    Өөртөө би нэгэн дохиог хүлээж байгаагаа хэлсэн
    Тэгээд л тэр хүрээд ирсэн
    Тийм гайхалтай хайр
    Mиний Валентин

    ReplyDelete

Хэрэв та Google Account-гүй бол Anonymous эсвэл Name/URL гэсэн хувилбрыг сонгож бичээрэй. Зочилсонд баярлалаа.