Friday, February 8, 2013

Амсар нь зөрсөн тойрог

Аяга шиг хаана ирснээ
Ойлгох шиг бодогдоно оо
Зөрсөн үг
Сүүлчийн ганц навч
Агаарт шатах шиг
Нурман дээр гарсан мөр
Бодол минь цайна
Би энэ зам дээр хичнээн удах вэ
Манан бууж нүд бүрхсэн ч
 Би хазайхгүй ээ
Дахилт: Үдэш бүхэн үнэнч гэж тэд хөвсөөр
 Гэвч би мэдээгүй холдохгүй
Энэ зам дээр үлдэнэ ээ
Аяга шиг хэн нэгэн уйлах шиг
 Бардам зам хөөрсөн зүрх
Чихэнд минь хөгшин эмч бөөлөх шиг
 Цээжинд минь хурсан хүч
Энэ бүгдийн цаана
 Гэгээ байдгийг би мэдсэнгүй ээ
Би түүнийг хайна итгэл минь үүдийг нээхэд
Дахилт Үдэш бүхэн үнэнч гэж тэд хөвсөөр
Гэвч би мэдээгүй холдохгүй
Энэ зам дээр үлдэнэ ээ
 /Өнөөдөр дурласан дуу минь/

No comments:

Post a Comment

Хэрэв та Google Account-гүй бол Anonymous эсвэл Name/URL гэсэн хувилбрыг сонгож бичээрэй. Зочилсонд баярлалаа.