Tuesday, April 26, 2011

Сар надад дурлачихаад...


Сар надад дурлачихаад
Шөнө бүр цонхон дээр ирж хонодог
Огторгуйгаас
Гэрлэн эгшгээрээ
Гитар тоглож намайг дуудаад
Гэрэвшихдээ улам тунгалагшдаг
Тэгэхэд нь би
Өөрөөс нь илүү тэргэл харцаа
Тас нууж тагтан дээрээ цухуйгаад
Өрөөсөн бугуйгаараа салхи ээрүүлдэж дүрсгүйтдэг
Гарны минь сонгодог хөдөлгөөнд
Гайхширч хоцорсон сар
Дахиад ганцхан харах гэсээр үүр цайлгадаг
Дараагийн шөнө бас л хүрээд ирдэг
Сар надад дурлачихаад...

2011.03.20

Т.Аззаяа

/Сар хүнд дурлаж яагаад болохгүй гэж?/

2 comments:

  1. tiimee yaagaad bolohguie gj.....sar ene shan durlaliinhaa tuluu oroi bur ireh bha harin @d@r ni taniig yu hiij bgaag haruulhiin tuld nar nziigaa yvuuldag bh heheheheh

    ReplyDelete

Хэрэв та Google Account-гүй бол Anonymous эсвэл Name/URL гэсэн хувилбрыг сонгож бичээрэй. Зочилсонд баярлалаа.